پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آسانسور مسافربر چطور کار می‌کند؟


یک آسانسور حمل مسافر در حدود ۲۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد این آسانسور حدود ۱۶۰۰ کیلو را حمل می‌کند. در یک ساختمان بلند، آسانسور ماشین‌آلات مورد نیاز را بالا و پائین می‌برد که وزنش ۱۴۰۰ کیلو یا بیشترمی‌باشد.
کنترل‌ها برخی از آسانسورها به‌وسیله اپراتورهائی که در داخل آسانسور سوار هستند کنترل می‌شوند. سوئیچ موتوری استارت حرکت و توقف آسانسور را می‌زند، قطعات آسانسور پائین می‌رود و یا می‌ایستد. این سیستم در حال حاضر بیشتر جهت بالابرهای موقت استفاده می شود.
انواع جدیدتر آسانسور به‌طور خودکار، کار می‌کند و نیازی به اپراتور نیست. این‌گونه آسانسورها به‌طور وسیع و گسترده‌ای در ساختمان‌های آپارتمانی و آسمان‌خراش‌ها کاربرد یافته است. 
مسافران دکمه بیرون آسانسور را فشار می‌دهند تا آسانسور را به طبقه دلخواه، مثلاً همکف بیاورد. در این هنگام درها به‌طور خودکار باز می‌شود و این هنگامی است که آسانسور به آن طبقه برسد. مسافر که در درون اتاقک است، درها به‌طور خودکار باز می‌شود و این هنگامی است که آسانسور به آن طبقه مسافر که درون آسانسور قرار گرفته، با زدن دکمه‌ای درها بسته شده و به طبقه دلخواه می‌برد. آسانسور به‌طور خودکار در آن طبقه می‌ایستد، درها باز می‌شود، مسافر آسانسور را ترک می‌کند و درها دوباره بسته می‌شود. 
آسانسور در ساختمان‌های شلوغ، کنترل‌های الکترونیک دارد و در آن تکنیک‌های کامپیوتری برای مراقب آسانسورها و رفت‌وآمد مورد نیاز کار گذاشته‌اند. برای نمونه، هنگامی‌که اشخاص بسیاری آسانسور را هنگام شب ترک می‌کنند، آسانسور به آخرین طبقه می‌رود و به‌طور مستقیم به طبقه اصلی بدون توقف می‌رود. 
مراقبت خودکار و کنترل‌های الکترونیک را می‌توان به آسانسورهای قدیمی وصل کرد. از این راه در ساختمان‌های قدیمی آسانسورهای جدید به‌کار می‌افتد و خدمات مورد نیاز را می‌دهد. 

  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی