پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پله برقی چگونه کار می‌کند

در پله برقی هر پله دارای دو مجموعه چرخ در دو طرف هستند که در دو مسیر جداگانه در حال چرخش هستند. چرخ‌های نزدیک پله‌های بالا به زنجیر چرخ متصل هستند و به کمک دنده محرک در بالای پله برقی کشیده‌ می‌شوند. چرخ‌های بعدی که آزادانه در امتداد شیار حرکت می‌کنند پشت سری اول قرار دارند.
سیستم هدایت‌گر کاملا جدا از هم هستند به‌گونه‌ای که هر پله‌ همیشه در وضعیت مسطح قرار می‌گیرد. هدایت‌گرها در بالا و پایین پله برقی به حالت افقی قرار می‌گیرند و راه‌پله مسطح تشکیل می‌دهند. روی هرپله تعدادی شیار وجود دارد و با پله‌های قبل و بعد در یک سطح قرار می‌گیرند. موتور الکتریکی علاوه بر چرخش حلقه زنجیره اصلی، هندریل(دستگیره) را هم به حرکت در‌می‌آورد. هندریل نوار لاستیکی است که به دور یه سری چرخ تنیده شده است. برای این‌که تعادل مسافرها حفظ شود باید سرعت هندریل با سرعت پله‌ها یکنواخت باشد.
قدرت جابه‌جایی سیستم پله برقی به‌خوبی آسانسور نیست. سیستم آسانسور به‌گونه‌ای است که قدرت جابه‌جایی ده‌ها طبقه را دارد ولی پله برقی به‌دلیل سرعت بارگذاری بالا برای جابه‌جایی بین طبقات و مسافت کوتاه مناسب است. وقتی ظرفیت آسانسور پر باشد باید صبر کرد تا آسانسور از طبقات بالا خالی بازگشته و سوار شد ولی در پله برقی به محض این‌که یک پله خالی شد جا برای جا‌به‌جا یا سوار شدن یافت می‌شود.

سرعت پله برقی

سرعت پله برقی از 90 فوت تا 180 فوت در دقیقه (27 تا 55 متر در دقیقه) متغیر است. یک پله برقی با سرعت 145 فوت (44 متر در دقیقه) قدرت جابه‌جایی بیش از 10000 نفر (خیلی بیشتر از جابه‌جایی در یک آسانسور استاندارد) را در یک ساعت دارد.
  • ۹۸/۰۶/۲۸

نظرات (۱)

Does your website have a contact page? I'm having a tough time locating it
but, I'd like to send you an e-mail. I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی