پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

تعدادی از رسانه‌های بین المللی مدعی شدند بازیکن تیم والیبال پیکان به خاطر رفتار خلاف اخلاق آزارجنسی پیشخدمت‌ هتل توسط بازیکن‌ایرانی در آسانسور اخراج شده است. این خبر بازتاب زیادی داشته اما هنوز پیکانی‌ها واکنشی به آن نداشته‌اند.

حضور تیم والیبال پیکان در مسابقات باشگاه های جهان در برزیل که با کسب عنوان چهارمی این تیم همراه بود، یک رسوایی اخلاقی برای نماینده ایران نیز به بار آورد.تجاوز جنسی بازیکن والیبال در آسانسور

سایت والیبال جهان در خبری که صبح امروز دوشنبه روی خروجی خود قرار داد از اخراج بازیکن سرشناس تیم والیبال پیکان از مسابقات بخاطر رسوایی اخلاقی پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، مسئولان برگزاری مسابقات در اتفاقی عجیب رای به اخراج "ر – ص" بازیکن تیم والیبال پیکان از جام باشگاه‌های جهان دادند. این بازیکن به خاطر آزار و اذیت جنسی یکی از پیشخدمت‌های هتل محل اقامت خود در آسانسور (پله برقی) از مسابقات اخراج شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، این اتفاق در آسانسور رخ داد که توسط دوربین آسانسور ضبط شد و پس از بررسی توسط مسئولان، زمینه های اخراج این بازیکن را فراهم کرد.

این خبر درحالی بازتاب زیادی داشته که هنوز پیکانی‌ها واکنشی به آن نداشته‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی