پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰
در جریان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران به تعمیر، نصب و راه اندازی پله برقی (پله های برقی) و آسانسور ایستگاه های مترو، رد شد.

پله برقی مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بررسی این طرح احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه این اقدام وظایف حقوقی و ذاتی شهرداری تهران است کمیسیون ها درخواست رد طرح را مطرح کرده اند.

اقبال شاکری نیز در یک سخنرانی عنوان کرد: در بعضی ایستگاه ها ازجمله ایستگاه چهارراه ولی عصر(ع) هنوز پله برقی خراب یا قطع است و برای عبور از پله ها صف طولانی ایجاد می شود که  تقاضا می کنم به این ایستگاه ها رسیدگی جدی کنند.

محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورا نیز طی سخنانی در این زمینه گفت: برنامه جامعی شرکت مترو آورده است. تعداد زیادی از پله برقی ها تامین و نصب شد. البته  ممکن است هنوز پله برقی هایی دارای مشکل باشد که در حال رفع است اما معضلی که باعث شده بود این طرح را بدهند الان وجود ندارد.

  • ۹۴/۰۹/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی