پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به نقل از خبرگزاری فارس، جعفر تشکری هاشمی در خصوص موضوع بررسی نصب درهای بازشوی ایمنی در ایستگاه‌های مترو (PSD) که در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر عنوان شد، گفت: استفاده از PSD در بسیاری از کشورهای دنیا برای کنترل هوا بوده است و تنها در کشور هند برای جلوگیری از خودکشی استفاده شده است. وی گفت: باید نصب آسانسور در ایستگاه‌های مترو در اولویت قرار گیرد.

هاشمی گفت: در سال‌های 92، 93 و 94 به ترتیب یک نفر، چهار نفر و یک نفر در ایستگاه‌های مترو خودکشی کرده‌اند.
پله برقی مترو

وی افزود: با هزینه هزار میلیارد تومانی برای نصب درهای بازشوی ایمنی در ایستگاه‌های مترو با مشکلاتی مواجه هستیم.

تشکری هاشمی تصریح کرد: در تهران چهار نسل قطار داریم که هر کدام طراحی خاص خود را دارد و محل ایستادن قطارها نیز متفاوت است و با این اقدام استفاده از قطارهای دیگر در خط قابل استفاده نیست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: با اجرای این طرح باید سیستم سیگنالینگ خطوط مترو نیز تغییر پیدا کند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: اجرای نصب درهای بازشوی ایمنی در ایستگاه‌های مترو ارتباطی به تردد معلولان و جانبازان در مترو ندارد بلکه آنها می‌توانند با پله برقی و آسانسور از مترو استفاده کنند.


وی گفت: باید نصب آسانسور در ایستگاه‌های مترو در اولویت قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران
 عنوان کرد: اگر در ساختار مترو مانعی قرار دهیم جریان اختلال هوا را خواهیم داشت و با مسائل اجتماعی و فرهنگی متعددی مواجه می‌شویم.
 هاشمی اظهار داشت: با اجرای طرح PSD در مترو تهران باید بر روی صد در صد قطارها این سیستم نصب شود که در صورت کمبود قطار در خطی که مجهز به این سیستم است بتوانیم از دیگر قطارهای موجود در خط استفاده کنیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد: به نظر بنده بهتر است مطالعات دقیق‌تری را در خصوص این طرح انجام دهیم و اگر ثروتمند هم هستیم نمی‌توانیم بودجه را بدون کارهای مطالعاتی و دقیق خرج کنیم و این طرح را می‌توانیم به صورت پایلوت در ایستگاه مهرآباد انجام دهیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی