پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

۲۲ مهرماه مصادف با روز جهانی استاندارد است . به همین مناسبت  ، پیامی از سوی دبیرکل ITU  و رییس ISO  و رییس IEC منتشر گردید .

در قسمتی از این پیام گفته شده است که :

 استانداردهای بین المللی جهت کار کردن بی دغدغه محصولات و برقراری ارتباط آسان مردم ضرورت دارد. هنگامی که استانداردها اجرا می گردند، همه چیز به درستی انجام می شود. اما اگر استفاده نشوند، قطعابه عدم وجود آن ها پی می بریم. در جهان بدون استاندارد، فعالیتهای روزمره و بدیهی مانند تماس تلفنی، گشت و گذار در اینترنت یا استفاده از کارتهای اعتباری در هنگام سفر بسیار پیچیده تر و تقریباً غیر ممکن خواهد شد.

 سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته ، روز جهانی استاندارد را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوار است که رعایت دقیق و کامل اصول و مقررات و موازین استاندارد ملی ایران، به طور روز افزون در همه بنگاه های صنعتی و خدماتی ایران مورد توجه جدی تر قرار گیرد و  مدیران و متخصصین و دست اندرکاران صنعت آسانسور و پله برقی و بخصوص شرکت آسانسوری عضو سندیکا ، در این امر مهم اهتمام ویژه داشته باشند .

متن کامل پیام روز جهانی استاندارد را که از سوی سازمان ملی استاندارد ایران منتشر گردیده ملاحظه می فرمایید .

  • ۹۴/۱۱/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی