پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

با همکاری پایاپای اتاق بازرگانی و سندیکای آسانسور ایران ازاین پس درسراسر ایران عضویت و مشارکت در این عرصه بسیار ساده و هدفمند تر از گذشته صورت خواهد گرفت.


به گزارش خبرنگارسندیکای آسانسور، آقای فرید کورس رییس هیات مدیره سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران با بیان این مطلب عنوان کرد: پیش ازاین حق ورودیه برای اعضا ۱٫۵  میلیون تومان بودو اعضاحتما می بایست در مرحله اول عضوسندیکای مرکزی می شدند .


وی با اشاره به مشکلاتی که درگذشته دراین عرصه وجود داشت ، در ادامه گفت: با عضویت ۱۰ نفر از یک استان ، این اعضا می توانستند برای تشکیل یک سندیکای آسانسور در آن استان اقدام کنند .

کوروس خاطرنشان شد:  این مساله برای اعضا به خصوص در استان های مختلف ایران مشکل ساز به نظر می رسید و استقبال از عضویت در سندیکا کاهش می یافت.

کوروس عنوان کرد:بنابراین با اطلاع رسانی به اتاق بازرگانی و همه این شرکت ها مقرر شد این عضویت بسیار ساده وراحت ترازقبل صورت بگیرد.

بر اساس گفته رییس هیات مدیره سندیکای صنایع  آسانسور و پله برقی ایران اکنون از تعداد زیادی از استان های کشور مثل آذربایجان شرقی، سمنان، اراک، هرمزگان و قزوین درخواست عضویت داشته ایم.

کورس در ادامه یادآور شد: به دنبال گسترش شعبات قرار است به شعبات استانی وام یکساله بدهیم تا برای داشتن فضای مشخص و رسمی مشکلی نداشته باشند و این فرایند بسیار موفقیت آمیز بوده و شاهد همکاری و بسط تجربه های همه اعضا در این عرصه بوده ایم. وی تاکید کرد: شک ندارم که در پایان این دوره شاهد افزایش چشمگیر شعبات و تعداد اعضای سندیکا خواهیم بود.

  • ۹۴/۱۱/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی