پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت های آسانسور، پله برقی و بالابرها و قطعات آسانسور با حضور شرکت آسانسوری گوناگون قرار است در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها، ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگر صنایع و تجهیزات وابسته را ارائه کنند.


در حاشیه برپائی چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنعت های وابسته؛ چند همایش و کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.

آموخته اعلام کرد: چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

وی تصریح کرد:در این دوره، کمپانی هایی از چین ، ترکیه ، کره جنوبی و ایتالیا مشارکت خواهند کرد و پیش بینی می شود این نمایشگاه میزبان هیئت هایی از کشورهای همسایه جهت تأمین نیازهای صنعتی و ساختمانی خود باشد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه صنعت آسانسور در راستای معرفی پتانسیل ها و توانمندی های این صنعت به ویژه با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقای و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا می شود.

مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور پله برقی و بالابرها، اضافه کرد: بکارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین المللی، آشنائی تولیدکنندگاه داخلی با نوین ترین فنوری های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، برخی دیگری از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها و قطعات وابسته است.


وی در ادامه به اهمیت این صنعت اشاره کرد و تصریح کرد: در سال های اخیری صنعت آسانسورسازی به ویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجه ای در زمینه ساخت آسانسور صورت گرفته است.

آموخته در ادامه اظهار داشت: رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گیری از تکنولوژی های نوین در این صنعت ، موجب شده است صنایع مرتبط با این بخش نیز روند توسعه و رشد خود را طی و همسو با تحولات ایجاد شده در جهت رفع نیازهای موجود حرکت کند و در دنیای امروز و همگام با گسترش بلند مرتبه سازی و برج سازی نیاز به صنعت آسانسور، پله برقی و صنایع بالابر هم، افزایش زیادی پیدا کرده است.

  • ۹۵/۰۱/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی