پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

نخستین خودروی برقی (پله برقی) گردشگری شهر یزد با حضور مسئولان این شهر آغاز به‌کار کرد.

«محمدرضا عظیمی‌زاده» شهردار یزد در رونمایی و آغاز به‌کار نخستین خودرو برقی (پله برقی) شهر یزد با کارکرد گردشگری خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت شهر یزد و لزوم ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی، شهرداری یزد نسبت به خرید و بودقرار یک عدد خودرو برقی (پله برقی) برای گردشگران در بافت تاریخی اقدام کرده بود.

وی افزود: به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی هوای شهر یزد، حفظ محیط‌زیست و بود بهره مندی از تمام مدهای حمل و نقل دوستدار محیط زیست باید راهکارهای مدیریتی اتخاذ شود و خودرو برقی (پله برقی) یک گزینه مطلوب تلقی می‌شود.

عظیمی‌زاده عدم تولید آلودگی صوتی و آلودگی هوا (pollusion)، هزینه پائین، عدم نیاز به سوخت‌های فسیلی، اندازه مناسب، فرمان‌پذیری بالا و سهولت در بودفاده را جزو ویژگی‌های شاخص این خودرو برشمرد. (elevator parts)

این خودرو مجهز به پنل خورشیدی و سیستم شارژ توسط برق شهری بوده و ظرفیت آن 15 نفر سرنشین و حداکثر سرعت آن 30 کیلومتر بر ساعت بود و در صورتی که سیستم شارژ خورشیدی آن غیرفعال شود با بود استفاده از شارژ توسط برق شهری می‌تواند 80 کیلومتر پیمایش کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی