پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

تاسیسات بلندترین آسانسور قایق شیرجه جهان در سال 2008 با ارتفاع حدود 42 متر ساخته شد. آسانسور سکوی سقوط و سازه فلزی آن در پارک دنیای تعطیلات (بابانوئل) در شهر Improbaly ویرجینیا در امریکا قرار دارد. آسانسور دایو شیرجه، یا آسانسور سکوی سقوط، یک سیستم آسانسور باز یا نوعی بالابر است، که به صورت لیفتراکی عمل می کند و بوم لیفتراک از تیرآهن های ضخیم ساخته شده، تعداد آنها دو دستگاه می باشد، و روبروی هم در دو طرف دریاچه مصنوعی مسقر شده و هرکدام در هر مرحله یک قایق را با ده سرنشین را با استفاده از دو سازه فلزی(space frame) عمودی که در میانه تا حدودی انحنا دارد، و در بالاترین نقطه به هم وصل شده، به محل تحویل قایق که مسب رودخانه است می رساند.

در آنجا قایق ها بوسیله سیستم طراحی شده از آسانسور شیرجه جدا شده و با آب پمپاژ شده در آن از آن ارتفاع با شدت در شیب 45 درجه به سمت پائین سقوط می کنند.

در این نقطه دیدن فضای پارک و اطراف که تا دور دستها قابل مشاهده می باشد، بسیار جذاب و دیدنی است و فرصتی است تا گردشگران ترس از سقوط را برای لحظه ای از یاد ببرند.

بعد از جدا شدن قایق از آسانسور شیرجه، سقوط وحشتناک قایق با زاویه 45 درجه آغاز می شود، قایق مسیری را در حدود 42 متر ارتفاع و با شیب تند به سمت پائین سقوط میکند.

در لحطه برخورد قایق با دریاچه، صدای برخورد آن با ایجاد یک دیوار آبی در اطراف قایق که ارتفاع آن به بیش از 15 متر می رسد، صحنه بدیع و دیدنی بوجود می آورد، که تلفیق آنها با ترس و اضطرابی که در سرنشینان این قایق بوجود آمده، فراموش نشدنی و به یاد ماندنی خواهد بود.

این نوع قایق سواری از خانواده سواری کلاسیک، با پیچ و تاب مدرن است. کانال یا همان رودخانه ای که قایق ها در آن شیرجه می زنند، پس از وصل شدن به دریاچه به زیر آب رفته، در نقطه ی مقابل محل سقوط، در انتهای در یاچه دوباره شکل گرفته و به صورت پیچ وخم مسیری طولانی را در فضای زیبای پارک و در بین درختان طی کرده و با دور زدن دریاچه به ایستگاه سوار و پیاده مسافرین می رسد.

مسافرین آشفته و هیجان زده قایق را ترک نموده و با سوار شدن مسافرین جدید با طی کردن مسیر ورودی به محل سوار شدن آسانسور دایو قایق،  این فراز و فرود همچنان ادامه دارد.

  • ۹۵/۰۹/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی