پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ؛ تصاویر زیادی  در شبکه های مجازی به سرعت منتشر شد که نشان می داد؛ کاندیداتوری و پیروزی ترامپ سالها قبل  در مجموعه کارتونی آمریکایی با نام “خانواده سیمپسون “ پیش گویی شده  بود. نام کارتون سیمپسون ها ساخته مت گرینیگ Matt Groening که از سال ۱۹۸۹ تا کنون یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی در سراسر دنیاست؛ با پیروزی دونالد ترامپ بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

در قسمت ۱۷ از فصل ۱۱ (منتشر شده در ۱۹ مارس ۲۰۰۰) این مجموعه انیمیشن با عنوان بارت در آینده “Bart to the Future”؛ “بارت” پسر خانواده به دلیل محدودیت سنی اجازه ورود به یک کازینو را پیدا نمی کند و در این بین با یک پیشگو آشنا می شود که آینده یعنی سال ۲۰۳۰ را در مقابل چشمان وی به نمایش می گذارد. در این رویای پیشگویانه؛ خواهر بارت یعنی لیزا سیمپسون (دختر باهوش هومور و مرج) به عنوان نخستین زن به سمت رییس جمهور ایالات متحده انتخاب شده اما چیزی که بیش از هر مساله ای جلب توجه می کند این است که در یک صحنه؛ مشاوران لیزا به او اطلاع می دهند که رییس جمهور قبلی پیش از لیزا فردی به نام دونالد ترامپ بوده که اقتصاد آمریکا را به نابودی کشانده است و بدهی وحشتناکی برای کشور به جای گذاشته است.

ترامپ روی پله برقی
اینک و پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده آمریکا بحث های فراوانی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پیرامون این موضوع در گرفته است که چطور ممکن است این رخداد؛ ۱۶ سال پیش؛ در سال ۲۰۰۰ پیش بینی شده باشد؟ مهمتر از همه صحنه ای از این انیمیشن است که نشان می دهد دونالد ترامپ در بین تشویق هوادارانش از پله برقی پایین می آید و برای آنها دست تکان می دهد. در همین حین کاغذی از دست یکی از افراد حاضر در جمع به زمین می افتد و این دقیقا بی کم و کاست همان چیزی است که در زمان اعلام کاندیداتوری ترامپ اتفاق افتاد.
اما در این اینجا یک اشتباه و سو برداشت بزرگ صورت گرفته است. اپیزودی با عنوان سفر ترامپی Trumptastic Voyage؛ یعنی آن اپیزودی که نشان می دهد ترامپ در بین هیاهوی طرفدارانش از پله برقی پایین می آید مربوط به ۱۶ سال پیش نیست! این قسمت در ۷ جولای ۲۰۱۵ بیرون آمده است و از نظر تاریخی پس از اعلام کاندیداتوری دونالد ترامپ و کمپینی بوده که یک ماه قبل از آن در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۵ به راه افتاده بود. بنا براین این صحنه انیمیشن؛ از روی صحنه واقعی پایین آمدن ترامپ از پله برقی بازسازی شده که ماه قبل از آن اتفاق افتاده است. از این رو باید این دو صحنه را با هم جابجا گرفت و تصور کرد که صحنه پایین آمدن ترامپ از پله برقی؛ عینا همان چیزی است که پانزده یا شانزده سال قبل در این انیمیشن پیش بینی شده بوده است.
با این وجود؛ اپیزودی که در سال ۲۰۰۰؛ ترامپ را در آینده به عنوان رییس جمهور آمریکا نشان می داد کاملا درست و به نوعی تا حدی پیش گویانه بوده است. البته این پیش بینی چندان هم عجیب دور از انتظار نبوده. ترامپ از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۹۸۸ تا همین امسال تقریباً در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی مطرح بوده و حتی در اوایل سال ۲۰۱۱ در نظرسنجی‌ها بین نامزدهای جمهوری خواه برای انتخابات سال ۲۰۱۲ نفر اول بود. او حتی در سال ۱۹۹۹ به عنوان کاندیدای ریاست جمهویری از حزب اصلاح Reform Party نیز درخواست داده بود اما پیش از آنکه کمپینی برای حمایت از او شکل بگیرد پشت درهای کاخ سفید متوقف شد. بر اساس آنچه گفته شد پای هیچ پیشگویی در میان نیست و این فرضیه که آینده در انیمیشن سیمپسون ها پیش بینی شده صد در صد منتفی است. هر چند که در شبکه های اجتماعی عموما علاقه مندند پای یک پدیده عجیب یا پیشگویانه ی رازآلود در میان ماجرا باشد؛ اما بررسی دقیق تر نشان می دهد که موضوع ساده تر از این حرفهاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی