پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جهت کنترل درجه حرارت موتورخانه و تهویه هوای چاه  آسانسور بصورت جریان هوای طبیعی، موتورخانه مستقیمٲ از طریق دریچه تخلیه هوا به هوای آزاد راه دارد.
طبق مقررات مقدار سطح دریچه بازشو حداقل یک درصد سطح چاه است و در سرعت های آسانسور با بیش از دو و نیم متر بر ثانیه تا سه دستگاه در یک چاه مشترک این مقدار سطح به 0.3 متر مربع و بیش از سه دستگاه به 0.4 مترمربع میرسد .
تخلیه هوای چاه و طبع هوای داخل ساختمان در اثر ایجاد مکش دودکشی از طریق چاه و موتورخانه آسانسور بدلیل اختلاف دما و اختلاف فشار داخل و خارج آن صورت میگیرد .

اثر دودکشی در چاه آسانسور
چاه آسانسور بعنوان یک مسیر عبور هوا از داخل آسانسور به بیرون عمل کرده و ضمن ایجاد معضلاتی که برای کارکرد آسانسورها باعث به هدر رفتن انرژی حرارتی یا برودتی از طریق تخلیه هوا نیز میشود .
در زمستان وقتیکه دمای خارج ساختمان کمتر از دمای داخلی باشد هوای گرم از درب ورودی ساختمان به سرعت به طرف درب باز آسانسور روانه شده بسرعت از مسیر چاه آسانسور از بازشوی عبوری سیم بکسل ها پس از ورود به موتورخانه به خارج از ساختمان کشیده میشود .
جریان هوا در کنار درب آسانسور و کابین بقدری زیاد میگردد که در برخی از مواقع هنگام بسته شدن درب طبقه آسانسور ، موتور درب بسختی کار میکند .
برای رفع مشکل اثر دودکشی در ساختمان های بلند ، درب ورودی اصلی ساختمان بصورت دوتایی طراحی میگردد که این کار بخش زیادی از اثر دودکشی چاه آسانسور را خنثی میکند برای حل این معضل ضمن تقویت موتور سردرب کابین پیشنهاد میشود داخل چاه ، طبقه اصلی و پله ها توسط سیستم هوادهی ساختمان تحت فشار مثبت هوا قرار گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی