پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

رطوبت در سیم بکسل آسانسور اثرات منفی دارد  به طوری که باید طناب‌های مرطوب  فوراً تعویض شوند. آنها فلکه‌ها را خراب می‌کنند، باعث مشکلات  زیادی درسرویس دهی آسانسور می‌شوند و می‌توانند در نهایت باعث وارد آمدن صدمه به مسافرین شوند.

عملکرد سریع موجب جلوگیری از مسائلی با هزینه‌های سنگین‌تر خواهد شد.جذب آب در هر صورتی به معنی ایجاد اشکال برای طناب فولادی  و سیم بکسل می‌باشد.

رطوبت در سیم بکسل ها

فراموش نکنید که برای به حداقل رساندن خرابی که از رطوبت به بار می‌آید و برای طولانی‌تر نمودن عمر طناب‌ها، آنها را به موقع روغن‌کاری کنید، (از روغن‌کاری بیش از حد خودداری کنید) به خصوص قبل از تابستان و در محیط‌های گرم و مرطوب. روغن‌کاری سطحی بهترین دفاع شما در مقابل نفوذ رطوبت است، چرا که وقتی روغن در داخل مغزی باشد، آب نفوذ نخواهد کرد. توجه داشته باشید که آب همیشه به دنبال راهی برای نفوذ به داخل می‌باشد. اگر یک طناب فولادی یا سیم بکسل خیس شد، هر چه زودتر آن را تعویض کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی