پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چاله های آسانسور به علت  این که عموماً در پایین ترین سطح ساختمان قرار دارند، زودتر و شدیدتر از سایر دیواره ها و سطوح دچار آسیب های ناشی از نفوذ و نشت آب می شوند.

این معضل خود را در مناطق ساحلی به شکل بسیار شدیدی نشان می دهد.

دلیل اصلی این مشکل عدم پیش بینی تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع این حادثه اعم از زه کشی مناسب و پوشش های ضد آب مقاوم است. پوشش های ضد آب پلی اوره این ویژگی را دارند که به هیچ وجه با آب وارد واکنش نمی شوند و در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. استفاده از پلی اوره در سطح چاله آسانسور می تواند مشکلات نشت آب را برطرف نماید.
بسیاری از پوشش های دو جزئی نظیراپوکسی و پلی یورتان در هنگام پخت شدن با رطوبت موجود در محیط وارد واکنش می شوند که نتیجه ی آن کاهش عمر مفید و تخریب تدریجی است.

جاه آسانسور
مراحل ترمیم و عایق بندی چاله آسانسور

در وهله ی اول لازم است که چاله ی آسانسور کاملا پاک شود که این عمل شامل تخلیه ی آب ایستای موجود در محوطه و پاک سازی آلودگی های روغنی موجود است.
در مرحله ی دوم لازم است که بتن آسیب دیده ترمیم شود و ترک های ناشی از نفوذ آب مسدود شوند. عموما بیش ترین آسیب های بتن در ناحیه ی اطراف جک آسانسور مشاهده می شود.

در مرحله ی سوم برای مهار فشار منفی وارده از طرف آب، نفوذگر سیلیکاتی بر روی سطح اعمال می شود.
این مایع نفوذگر از سطح به عمق بتن نفوذ می کند و پس از جامد شدن می تواند به عنوان سدی در برابر نفوذ رطوبت عمل کند. در مرحله ی بعد از پرایمر پایه آب در سطح استفاده می شود که علاوه بر آماده سازی بستر برای اعمال پوشش ضد آب، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت خوبی نشان می دهد. پس از خشک شدن کامل پرایمر پایه آب و خروج کامل آب، پرایمر پایه روغنی به سطح اعمال می شود. در مرحله ی بعد پوشش ضد آب پلی اوره به صورت یکپارچه و بدون درز به سطح اعمال می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی