پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آسانسور در معنای بالابر یا آسان بر است. اتاقک نسبتا کوچک و متحرکی که با آن از طبقه ای به طبقات بالاتر یا پایین تر می روند . آسانسور عمل و نقل عمودی است که حرکت مردم و کالا را بین طبقات ساده می کند . البته در آسانسور ماشین بر این حمل و نقل بصورت افقی هم اتفاق می افتد . گاهی برای جابجای ماشین ها در پارکینگ مکانیزه لازم است که ماشین جلویی به کنار برود تا ماشین عقبی خارج شود این جابجایی با آسانسور ماشین بر افقی انجام می شود.

آسانسور خودروبر

در گذشته امکان ساخت آپارتمانهای بلند وجود داشته است ولی به خاطر پله های زیاد معمولا اینگونه ساختمانها ساخته نمی شدند در حال حاضر یکی از مشکلات ساختمانهای بزرگ کافی نبودن فضای در نظر گرفته شده برای آسانسور است. این امر یعنی پیش‌بینی و منظور نمودن فضای کافی با محاسبه تعداد ظرفیت و سرعت مناسب آسانسورها باتوجه به ارتفاع و جمعیت ساکن و کاربری ساختمان باید در ابتدای کار یعنی در زمان طراحی ساختمانها مد نظر قرار گیرد وگرنه پس از اجرای ساختمان معمولاً افزایش فضای چاه آسانسور بسیار مشکل و در اکثر موارد غیرممکن است.

در جوامع امروزی که خانه های فرسوده تبدیل به آپارتمان می شوند وصنعتی سازی وارد بخش تک سازی مسکن می شود. نبود جای پارک مناسب و شلوغی خیابانها نیاز به پارکینگ مکانیزه طبقاتی و آسانسور ماشین بر به شدن احساس می شود. سازندگان آپارتمان‌ها به منظور تامین هر چه بیشتر فضای پارکینگ، تمایل به افزایش تعداد طبقات در فضای زیرین ساختمان‌ ها دارند اما با توجه به این که اکثر آپارتمان‌‌های متداول در زمین‌هایی با متراژ بین 300 تا 500 متر بنا می‌شوند و اختصاص اجباری قسمت عمده‌ای از سطح هر طبقه پارکینگ به سطح شیبدار (رمپ) برای دسترسی و گردش خودروها به طبقات زیری راندمان بهره‌برداری طبقات پارکینگ به شدت کاهش یافته و احداث طبقات اضافی پارکینگ را توجیه‌ ناپذیر می‌سازد. لذا استفاده از آسانسور ماشین بر توصیه می گردند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی