پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بیشتر مشتریان هنگامی که برای خرید موتور آسانسور مراجعه می کنند با سردگمی هایی مواجه می شوند که معمولا ناشی از کم اطلاعی فروشندگان، تنوع موتورهای موجود در بازار و بالاخره تفاوت قیمت موتورها آسانسور می باشد.
آلبرتوساسی یکی از معتبرترین شرکت های تولید موتور آسانسور در سرار دنیا می باشد که شعبه اصلی آن در کشور ایتالیا و شعبه دوم آن در کشور اسپانیا می باشد. اما محصولاتی که این دو شرکت تولید می کنند کاملا با هم متفاوت است. در واقع نماینده اسپانیایی تنها به تولید چهار مدل از موتورهای ساسی بسنده کرده است که مهمترین تولیدات آن مربوط می شود به مدل های S-30 و S-30 S  و S58 که به نسبت موتورهای شرکت های ایتالیایی دارای Static load کمتری می باشند.

تفاوت موتورها
برای مثال پایین ترین مدل موتور ساسی ایتالیا، موتور Mody می باشد که Static load آن ۲۲۵۰ کیلوگرم است در حالی که مدل اسپانیایی S-30 دارای Static load 2100 کیلوگرم می باشد و مدل S-30 S دارای Static load 2300 کیلوگرم است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که به نسبت، موتورهای ساسی ایتالیا با مدلهای LEO، GEKOٍ MB94،MF48،MF84،MF94،MODY،TORO از توان بالاتری نسبت به مدل های اسپانیایی برخوردارند.
اما Static load در موتورها به چه معنایی می باشد؟
Static load در واقع به معنای میزان باری می باشد که موتور در حالت سکون قادر به تحمل آن است. برای مثال یک آسانسور ۶ نفره چیزی حدود ۱۹۰۰ کیلوگرم Static load دارد که بسته به نوع کابین می تواند خیلی بیشتر از این مقدار نیز باشد. لذا پیشنهاد می شود اگر از موتورهای اسپانیایی استفاده می کنید ترجیحا از کابین های سبکتر استفاده شود تا طول عمر موتور کم نشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی