پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اخیرا اخبار نادرست  در تفسیر بندهای استاندارد و الزامات بازرسی در بعضی کانال ها، گروهها  منتشر می شود که منجر به برداشت های غلط شده است.
یکی از این اخبار و اطلاعات غلط و ناقص که در سطح وسیعی در حال انتشار است ، خبری مبنی بر الزام سیستم ups و سیستم نجات اضطراری خودکار آسانسور در بازرسی فنی آسانسورهای برقی از ابتدای سال ۹۷ و برای همه آسانسورها می باشد.

استفاده از ups

ضمن هشدار برای عدم دریافت اطلاعات فنی از مراجع غیر فنی و نامعتبر وعدم استناد به اطلاعات هر کانال و شبکه مجازی، توجه مخاطبین عزیز را به توضیحات زیر در خصوص این خبر غلط و ناقص جلب می کنم:

۱- سیستم نجات اضطراری خودکار طبق تجدید نظر اول استاندارد ملی ۱-۶۳۰۳ « فقط» برای آسانسورهای دارای سیستم محرکه " گیرلس" الزامی است. لذا الزام به نصب سیستم نجات اضطراری خودکار از تاربخ مشخص و برای همه آسانسورها صحیح نیست.
٢- طبق نجدید نظر اول استاندارد ملی ١-٦٣٠٣ سیستم درایو vvvf برای همه آسانسورها الزامی است.
٣- طبق تجدید نظر اول استاندارد ملی ١-٦٣٠٣ راه اندازی سیستم نجات اضطراری خودکار ( در صورت وجود ، چه برای سیستم محرکه دارای گیربکس و چه برای سیستم محرکه گیرلس ) باید از طریق درایو ( یا وسیله ای مشابه آن) انجام شود.
♦️توضیح١ : این راه اندازی با درایو ، می تواند از طریق باطری های پشتیبان و با از طریق ups انجام شود، لذا الزام بهups مبنای استانداردی ندارد.
♦️توضیح٢: در طراحی بعضی از تابلو ها و تامین کنندگان سیستم نجات اضطراری خودکار ، راه اندازی سیستم نجات اضطراری خودکار با درایو تنها از طریق ups ممکن است و این امر به معنی الزام ups در استاندارد نیست.
♦️توضیح ٣: این الزام ( راه اندازی سیستم نجات از طریق درایو ) از الزامات تجدید نظر اول استاندارد ملی ١-٦٣٠٣ می باشد و لذا در مورد سیستم های نجات اضطراری منصوبه روی آسانسورهای با تاریخ پروانه ساخت قبل از ٩٤/٠٥/٠١ موضوعیت ندارد.

  • ۹۷/۰۴/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی