کارهای مربوط به کارفرمای محترم پس از انجام مرحله مکانیکال (نصب موتور و کابین) :
۱- تعبیه چاه ارت
برای ایجاد چاه ارت تا رسیدن به رطوبت مورد نیاز زمینی، و اتصال سیم مربوطه، می توان از چاه اصلی ساختمان استفاده کرد و چنانچه این چاه پیش بینی نشده است، قطعات آسانسوردر محل مناسب و نزدیک به آسانسور چاهی به عمق حداقل ۸/۳ متر ایجاد کرد تا به رطوبت زمینی رسید سپس مواد زیر را در آن قرار می دهید.
- نمک ۳۳%
- زغال ۳۳%
- پتاسیم ۳۳%
- سیم مسی بدون روکش به متراژ مناسب تا محل مورد اتصال
- میله مسی و صفحه مسی( در بازار به صورت یک مجموعه موجود است)
۲- آماده کردن اتاقک آسانسور :
۱- سفیدکاری ۲-کف سازی اتاقک موتورخانه ۳- ساخت پله برای سکو ۴-نصب درب با قفل حیاطی بازشو به سمت بیرون ۵- قرار دادن ۱ روشنایی و پریز برق در موتورخانه ۶ – تعبیه کردن یه پنجره ۴۰*۴۰ برای تهویه هوا در موتور خانه
۳- دیوارچینی و سیمان کردن قسمت داخلی دور و بالای درب پارکینگ
۴- آماده کردن و گذاشتن صفحه زیر ریل های آسانسور : پلیت ۱۰*۱۰
۵- نصب چراغ تونلی و کلید بارانی روکار در چاه آسانسور مطابق نقشه زیر :
(نیم متر بالاتر از هر درب روی دیوار روبرو ، ۱ عدد در انتهای چاه به فاصله ۳۰ سانتی متر از کف چاه ،۱ عدد در بالای چاه ۳۰ سانتی متر پایین تر از سقف چاه ، یک عدد پریز بارانی روکار کنار چراغ پایین در ته چاه )
۶- نصب کابل ۳ فاز از پای کنتور تا موتور خانه با بست کابل : نوع کابل: ۶*۴ افشان
۷- (تحویل کابل برق ۳ فاز در موتورخانه ، ۳متر داخل موتورخانه اضافه قرار گیرد)
۸- نصب ورق فولادی در پایین درب ها
۹- قراردادن وسایل راه اندازی در پای کار
۱۰- هماهنگی با شرکت برای ارسال نصاب راه انداز
کارهای مربوط به کارفرمای محترم پس از انجام مرحله راه اندازی :
۱- ریختن سکوی ایمنی در ته چاهک
۲- تمیز کردن موتورخانه و ته چاهک
۳- انجام کارهای بنایی اعلامی از طرف شرکت و اداره استاندارد.