پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بازسازی انواع آسانسور ۳

بازسازی انواع آسانسور ۳

این یک واقعیت است که بانکی با سابقه صد سال می تواند اطمینان پذیری در کار خدمات رسانی اش را القا کند.اما این احساس در مواردی مثل جابجائی با یک آسانسور پر سر و صدا ، شلوغ و لرزان با یک سیستم کنترل قدیمی به ندرت حفظ و تقویت میشود.آسانسورهای به روز شده که از فناوری پیشرو استفاده می کنند می توانند در بالا بردن ارزش چارچوب کارشناسی سازمان نقش داشته باشند.این آسانسورها حاکی از یک مدیریت موثر هستند و می تواند مدعی سرزندگی و حیات با نشاط این نشان(brand) باشد و به بازدید کنند گان این احساس را القاء می کنند که شرکت به مساله راحتی و ایمنی اهمیت می دهد.

۷- اجاره دادن آپارتمان با نرخ جدید
سیستم آسانسور و پله های برقی شما به منزله قلب ساختمان شما هستند و به عبارتی هیچ کدام از سیستم های دیگر در ساختمان دارای این مقدار تاثیر بر میزان توانائی شما برای جابجائی افراد به طور موثری در ساختمان شما نیستند.تجهیزات قدیمی و غیر قالب استفاده آسانسور و یا پله های برقی شما می تواند میزان مصرف انرژی ساختمان شما را به طور غیر ضروری و چرخه حیات هزینه ها را افزایش دهند.

راه حل های مدرنیزاسیون که به منظور کاهش هزینه های فعالیت، همراه با یک مصرف انرژی معقول طراحی شده است می تواند نمونه ای از جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش چرخه هزینه ها باشند و در انتها .به طرز قابل توجهی بر روی خط بنیادی شما تاثیر بگذارد به یک آپارتمان مسکونی یک فرصت جدید حیات بدهید.

۸- بهینه سازی مصرف انرژی
یکی از عمده ترین مسائل مربوط به کشور و حق شارژ ساختمان ها ، مسئله مربوط به مصرف انرژی می باشد.در ایران بیش از ۹۰% آسانسور ها را سیستم معمولی به اصطلاح دو سرعته با بیشترین سرعت ۱m/s تشکیل می دهند که از نظر مصرف انرژی،گزینش این سیستم محرکه بدترین گزینش ممکن است.خصوصا این که این سیستم ها برای جاهای پر ترافیک نظیر بیمارستان ها ، هتل ها و ساختمان های اداری یا دولتی انتخاب شده باشند.

امروزه استفاده از سیستم های ACVV و VVVF باعث می شود موتور با تلفات انرژی شیار کم مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از سیستم VVVF باعث کاهش قابل ملاحظه حرارت موتور آسانسور در ساختمان پر ترافیک شده و با حذف فن موتور و سیستم خنک کننده برقی موتور خانه، صرفه جوئی غیر مستقیم در مصرف انرژی نیز به دنبال دارد.
همچنین استفاده از موتور های بدون گیربکس(گیرلس) قدمی دیگری در جهت کاهش مصرف انرژی می باشد.این موتور ها به دلیل عدم استفاده از روغن،سازگاری با محیط زیست بالائی هم دارند.این موتور بدلیل بازده های بسیار بالا دارای برگشت پذیر ی بالائی نیز هستند بنابراین با توجه به ماهیت ترمز الکتریکی در این گونه آسانسورها در مرحله ترمز انرژی ناشی از ترمز به جای اتلاف به صورت حرارت مجدد به شبکه تزریق می شود.

خلاصه اینکه چندین طرح جهت بهینه سازی مصرف انرژی در آسانسور وجود دارند که خود بحثی جدا می طلبد و در اینجا فقط به چند نمونه جزئی اشاره گردید. تکمیل این بحث می تواند به صورت یک پروژه ملی مورد مطالعه قرار گیرد.

نتیجه گیری:
یک مدرنیزاسیون جامع،راهی عملی به جهت راحتی و بارور ساختن ساختمان ها می باشد نصب سیستم های جدید می تواند قابل دسترسی بودن تجهیزات را بالا ببرد و میزان مصرف انرژی را پایین بیاورد و همچنین این سیستم برای تامین سطح استحکام و با بالاترین دقت طراحی شده اند.
زمان جابجائی و پاسخ دادن می تواند در حدود ۴۰۰% کاهش یابد.صداهای مزاحم در حد قابل توجهی حذف خواهد شد و کیفیت سواری بهبود خواهد یافت در ادامه سیستم های نوسازی شده می تواند در مصرف انرژی حدود ۳۰% صرفه جوئی کند و میزان قرار گرفتن در معرض محکومیت را کاهش دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی