پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ترس از آسانسور

ترس از آسانسور یکی از ترس‌های رایج است که زیاد با آن مواجه می‌شویم.

در حالی که دوری کردن از آسانسور نسبتا کار ساده‌ای است، ترس از آسانسور می‌تواند آزار دهنده و گاهی اوقات خجالت آور باشد. این که مجبور باشید برای رسیدن به دفترتان از پله‌ها استفاده کنید برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است، اما وقتی همکاران‌تان از شما می خواهند سوار آسانسور شوید تا در مورد یک مسئله‌ی کاری صحبت کنید و مجبور هستید توضیح دهید که نمی‌توانید؛ یا وقتی وسایل زیادی با خود حمل می‌کنید و مجبور هستید به طبقه‌ی آخر ساختمان بروید؛ استفاده نکردن از آسانسور دیگر کار ساده‌ای نیست و مشکلات زیادی به وجود می آورد.

چطور باید بر ترس از آسانسور غلبه کنید که بتوانید مثل دیگران از آن استفاده کنید؟ اول از همه باید بفهمید دقیقا از چه می ترسید. ممکن است از خود آسانسور وحشت داشته باشید یا ممکن است کلاستروفوبیا یا همان ترس از جاهای تنگ باشد. فکر کنید ببینید از بودن در آسانسوری که حرکت نمی کند هم وحشت دارید یا نه و به این شکل متوجه می شوید دقیقا چه ترسی را باید از بین ببرید.

سپس بهترین کار مراجعه به روانشناس یا استفاده از روش‌هایی است که آن‌ها برای درمان چنین مشکلاتی استفاده می‌کنند. در این مطلب ما سه روش درمانی اصلی ترس‌های بیمار گونه را بررسی کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها نکات مفیدی بیاموزید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی