پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

پله برقی

نصب و راه اندازی انواع پله برقی

نصب پله برقی مشاوره و طراحی پله برقی، سرویس و نگهداری انواع پله برقی
این وبلاگ در زمینه فروش انواع پله برقی فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مکانیزم های صرفه جویی در انرژی پله برقی :

امروزه صرفه جویی در انرژی مصرفی از معیارهای مهم در انتخاب برندهای مختلف می باشد، لذا سازندگان تجهیزات پله برقی و پیاده روی متحرک و قطعات آسانسور سعی در استفاده از بهترین مکانیزم ها در جهت صرفه جویی انرژِی می کنند.

از مکانیزم های مرسوم در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی پله های برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم On/Off یا Stop/Go: این سیستم دارای راداری است که در زمان تشخصی حضور مسافر در پیرامون محدوده تعریف شده و نیز روی پله برقی، دستور حرکت نرمال را به پله برقی می دهد. در زمانی که مسافر بر روی پله برقی نباشد و پس از گذشت زمان معین، دستور خاموش نمودن پله برقی را صادر می نماید.
  • سیستم مدیریت سرعت حرکت: در سیستم فوق زمانی که مسافر بر روی پله برقی حضور ندارد، سیستم از توان موتور کمتری استفاده نموده بنابراین سرعت پله برقی کاهش می یابد. در زمان تشخیص حضور مسافر، سیستم یاد شده اقدام به افزایش تدریجی سرعت پله برقی نموده تا پله برقی نهایتا با سرعت نامی حرکت کند.
  • سیستم ترکیبی: در سیستم های ترکیبی از دو حالت Stop/Go و سیستم مدیریت سرعت حرکت پله برقی استفاده می گردد. در زمان عدم حضور مسافر ابتدا سرعت کاهش یافته و پس از گذشت مدت معین به شرطی که مسافری از پله برقی استفاده نکرده باشد، پله برقی خاموش می شود و با حضور مجدد مسافر در محدوده قابل تشخیص پله برقی مجددا شروع به حرکت خواهد نمود.
  • مکانیزم تشخیص نوری: این مکانیزم شبیه به سیستم فوتوسل درب آسانسور ها می باشد، در صورت قطع مدار نوری توسط مسافر، مکانیزم پله برقی شروع به حرکت می نماید.
  • مکانیزم تشخیص راداری: در سیستم یاد شده در صورت حضور مسافر در محدوده مشخص، مکانیزم پله برقی فعال خواهد شد.
  • مکانیزم تشخیص ترکیبی: در سیستم ترکیبی از دو مکانیزم سنسور نوری و سیستم رادار به صورت همزمان استفاده می گردد. با توجه به اینکه احتمال حضور مسافر در محدوده رادار و انصراف در استفاده از پله برقی محتمل می باشد لذه سیستم فوق توصیه می گردد.
  • ۹۸/۰۶/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی